Αγαπητοί επισκέπτες σας καλωσορίζουμε στο blog του σχολείου μας.

Η δημιουργία του ιστολογίου μας, εχει στόχο να συμβάλλει στην ευχερέστερη επικοινωνία του σχολείου μας με την κοινωνία ,αλλά ταυτόχρονα να σας ενημερώνει για δράσεις του σχολείου μας και θέματα ευρύτερου εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Σας ευχόμαστε καλή και ευχάριστη περιήγηση.




Το ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ιδρύθηκε το 2004.

Πρώτος διευθυντής του(2004-2008) ,υπήρξε ο αείμνηστος θεολόγος ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ,

ο οποίος συνέβαλε ιδιαιτέρως στην εγκατάσταση και αναπτυξή του.

Στη συνέχεια την διεύθυνση ανέλαβαν οι :Κ.Παπάζογλου(2008-2011) Κ.Νταλιάνης(2011-2014) και Η.Γιωτγιάννης (2014-2017)

Δέχεται μαθητές ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ –ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (εστω και σε οικογενειακές επιχειρήσεις) ,

που έχουν αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο ,καθώς και ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ,χωρίς να είναι απαραίτητο να εργάζονται ή να εχουν κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ (δυνάμει του Νέου Νόμου &7 ,αρ.45,Ν.4186/13).

Επίσης στο Εσπερινό Λύκειο Κορυδαλλού, μπορούν να γίνουν δεκτοί μαθητές και από μετεγγραφή από ΕΠΑΛ σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σημερινός διευθυντής του σχολείου μας (σχ.ετος 2017-2018) είναι ο φυσικός ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΝΟΠΕΤΡΟΣ, με αναπληρωτή διευθυντή τον φιλόλογο, ΑΔΑΜΑΝΤΙΟ ΚΟΥΤΟΥΛΑ.

Ο Σύλλογος διδασκόντων εχει 15 μέλη και οι εγγεγραμμένοι μαθητές μας είναι 110.

Στο Σχολείο μας επίσης υπάρχει Σκακιστική ομάδα, με υπεύθυνο τον μαθηματικό ΝΙΚΟΛΑΟ ΒΑΖΟ.

Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι Παν-Αττικό Πρωτάθλημα σχ.ετος 2012 η σκακιστική μας ομάδα

έλαβε την 6 η θέση.Στα άμεσα προσεχή σχέδια των μαθητών μας είναι η έκδοση εφημερίδας.

Κάθε χρονιά, μαθητές μας επιτυγχάνουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις

και αρκετοί από αυτούς εχουν ήδη αποφοιτήσει από σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ (Φιλοσοφική-Μαθηματικό-Νοσηλευτική,κά)

την τελευταία δεκαετία που χρονολογείται η ύπαρξή του.

Σε αυτήν την καλή παρουσία του Σχολείου μας στις Πανελλαδικές εξετάσεις, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι οι καθηγητές πάντα εθελοντικά και πρίν την έναρξη των μαθημάτων, προσφέρουν φροντιστηριακή βοήθεια στους μαθητές εκείνους, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις(κυρίως στα μαθηματικά)

Στο χώρο του Σχολείου μας επίσης, διοργανώθηκαν τις προηγούμενες χρονιές σεμινάρια Παιδαγωγικής -Ψυχολογίας καθώς και σεμινάρια πάνω στην εκπαίδευση ενηλίκων (ημερίδες) για Εσπερινά Λύκεια, υπό την επίβλεψη των Σχολικών Συμβούλων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κ.ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ και κ.ΜΠΡΕΝΤΑΝΟΥ.

Τέλος το Εσπερινό Λύκειο Κορυδαλλού εχει ενεργό παρουσία στα δημοτικά δρώμενα, αναλαμβάνοντας την πρωτοβουλία συγκέντρωσης τροφίμων για μαθητές που έχουν ανάγκη σε συνεργασία με αλλους φορείς ,κλπ.

Συστεγάζεται με το 4 ΓΕΛ Κορυδαλλού και το ωράριο λειτουργίας είναι : 7.15μμ-10.40μμ.



Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Στο φως η «διπλή προσωπικότητα» του... φωτός

Στο φως η «διπλή προσωπικότητα» του... φωτός

Ερευνητές κατάφεραν να καταγράψουν μια εικόνα του φωτός και ως κύμα και ως σωματίδιο
 
 
Στο φως η «διπλή προσωπικότητα» του... φωτός
 
Η εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα η ερευνητική ομάδα και αποτυπώνει την διττή συμπεριφορά του φωτός. Credit: (Fabrizio Carbone/EPFL)


 
Eίναι γνωστό ότι το φως συμπεριφέρεται ταυτόχρονα ως κύμα και ως σωματίδιο, αλλά μέχρι σήμερα οι επιστήμονες είχαν καταφέρει να το παρατηρήσουν μόνο σε μία από τις δύο καταστάσεις. Μια ομάδα ερευνητών του EPFL (Ecole Polytechnique Federale de Lausanne) ανέπτυξε μια νέα τεχνική απεικόνισης και με τη βοήθεια ενός ισχυρού ηλεκτρονικού μικροσκοπίου κατέγραψε για πρώτη φορά σε μια εικόνα το φως στην διπλή του φύση. Το επίτευγμα που παρουσιάζεται στην επιθεώρηση «Nature Communications» μπορεί σύμφωνα με τους ειδικούς να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην έρευνα επαναστατικών τεχνολογιών όπως για παράδειγμα, σε αυτή για τους κβαντικούς υπολογιστές.

Η μέθοδος
Οι ερευνητές επινόησαν μια καινούργια στρατηγική στην προσπάθεια τους να καταγράψουν την διττή φύση του φωτός. Χρησιμοποίησαν ένα μεταλλικό σύρμα νανομετρικών διαστάσεων το οποίο «χτύπησαν» με παλμούς λέιζερ. Στόχος ήταν να προσδώσουν ενέργεια στα φορτισμένα σωματίδια του σύρματος τα οποία τελικά άρχισαν να ταλαντώνονται. Η διάδοση του φωτός μέσα στο σύρμα γινόταν σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις. Όταν ένα κύμα συναντούσε ένα άλλο που ερχόταν από αντίθετη κατεύθυνση το αποτέλεσμα ήταν να σχηματιστεί ένα νέο κύμα που ανήκει στην κατηγορία των λεγόμενων στάσιμων κυμάτων. Τα κύματα αυτά ονομάζονται έτσι επειδή δεν διαδίδουν ενέργεια στον χώρο. Τα στάσιμα κύματα με τη σειρά τους λειτουργούσαν ως πηγές φωτός ακτινοβολώντας μέσα στο σύρμα.
Τα ηλεκτρόνια
Όταν σχηματίζονταν τα στάσιμα κύματα οι ερευνητές εξέπεμπαν δέσμες ηλεκτρονίων κοντά στο σύρμα, χρησιμοποιώντας τις δέσμες για να απεικονίσουν τα στατικά κύματα. Τα ηλεκτρόνια αλληλεπιδρούσαν με τα στάσιμα κύματα και άλλα επιταχύνονταν ενώ άλλα επιβραδύνονταν. Παρόλο που με αυτό το φαινόμενο εκδηλωνόταν η κυματική φύση του φωτός, ταυτόχρονα αποκάλυπτε και τη σωματιδιακή του συμπεριφορά. Χρησιμοποιώντας ένα πανίσχυρο μικροσκόπιο οι ερευνητές κατάφεραν να καταγράψουν το φαινόμενο με τον φακό να αποτυπώνει και τις δύο φύσεις του φωτός.
 
Θοδωρής Λαινας
 
αναδημοσίευση απο εφημερίδα το βήμα 
 
επιλογή υλικού//καταχώρηση: εφη καλογεροπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου