Αγαπητοί επισκέπτες σας καλωσορίζουμε στο blog του σχολείου μας.

Η δημιουργία του ιστολογίου μας, εχει στόχο να συμβάλλει στην ευχερέστερη επικοινωνία του σχολείου μας με την κοινωνία ,αλλά ταυτόχρονα να σας ενημερώνει για δράσεις του σχολείου μας και θέματα ευρύτερου εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Σας ευχόμαστε καλή και ευχάριστη περιήγηση.




Το ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ιδρύθηκε το 2004.

Πρώτος διευθυντής του(2004-2008) ,υπήρξε ο αείμνηστος θεολόγος ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ,

ο οποίος συνέβαλε ιδιαιτέρως στην εγκατάσταση και αναπτυξή του.

Στη συνέχεια την διεύθυνση ανέλαβαν οι :Κ.Παπάζογλου(2008-2011) Κ.Νταλιάνης(2011-2014) και Η.Γιωτγιάννης (2014-2017)

Δέχεται μαθητές ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ –ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (εστω και σε οικογενειακές επιχειρήσεις) ,

που έχουν αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο ,καθώς και ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ,χωρίς να είναι απαραίτητο να εργάζονται ή να εχουν κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ (δυνάμει του Νέου Νόμου &7 ,αρ.45,Ν.4186/13).

Επίσης στο Εσπερινό Λύκειο Κορυδαλλού, μπορούν να γίνουν δεκτοί μαθητές και από μετεγγραφή από ΕΠΑΛ σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σημερινός διευθυντής του σχολείου μας (σχ.ετος 2017-2018) είναι ο φυσικός ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΝΟΠΕΤΡΟΣ, με αναπληρωτή διευθυντή τον φιλόλογο, ΑΔΑΜΑΝΤΙΟ ΚΟΥΤΟΥΛΑ.

Ο Σύλλογος διδασκόντων εχει 15 μέλη και οι εγγεγραμμένοι μαθητές μας είναι 110.

Στο Σχολείο μας επίσης υπάρχει Σκακιστική ομάδα, με υπεύθυνο τον μαθηματικό ΝΙΚΟΛΑΟ ΒΑΖΟ.

Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι Παν-Αττικό Πρωτάθλημα σχ.ετος 2012 η σκακιστική μας ομάδα

έλαβε την 6 η θέση.Στα άμεσα προσεχή σχέδια των μαθητών μας είναι η έκδοση εφημερίδας.

Κάθε χρονιά, μαθητές μας επιτυγχάνουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις

και αρκετοί από αυτούς εχουν ήδη αποφοιτήσει από σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ (Φιλοσοφική-Μαθηματικό-Νοσηλευτική,κά)

την τελευταία δεκαετία που χρονολογείται η ύπαρξή του.

Σε αυτήν την καλή παρουσία του Σχολείου μας στις Πανελλαδικές εξετάσεις, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι οι καθηγητές πάντα εθελοντικά και πρίν την έναρξη των μαθημάτων, προσφέρουν φροντιστηριακή βοήθεια στους μαθητές εκείνους, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις(κυρίως στα μαθηματικά)

Στο χώρο του Σχολείου μας επίσης, διοργανώθηκαν τις προηγούμενες χρονιές σεμινάρια Παιδαγωγικής -Ψυχολογίας καθώς και σεμινάρια πάνω στην εκπαίδευση ενηλίκων (ημερίδες) για Εσπερινά Λύκεια, υπό την επίβλεψη των Σχολικών Συμβούλων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κ.ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ και κ.ΜΠΡΕΝΤΑΝΟΥ.

Τέλος το Εσπερινό Λύκειο Κορυδαλλού εχει ενεργό παρουσία στα δημοτικά δρώμενα, αναλαμβάνοντας την πρωτοβουλία συγκέντρωσης τροφίμων για μαθητές που έχουν ανάγκη σε συνεργασία με αλλους φορείς ,κλπ.

Συστεγάζεται με το 4 ΓΕΛ Κορυδαλλού και το ωράριο λειτουργίας είναι : 7.15μμ-10.40μμ.



Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Εκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Εργου της Σχολικής Μονάδας

 

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία 

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση 

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε πολύ ικανοποιητικά σε μια περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Επιπρόσθετα, οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν συνέτειναν στη βελτίωση της ποιότητας της «Παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας». 

Σχολική διαρροή - φοίτηση 

(Αξιολόγηση: 10) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε αποτελεσματικά. Επιπρόσθετα, ο λειτουργικός σχεδιασμός του Σχέδιου Δράσης που πραγματοποιήθηκε, χάρη στις συστηματικές ενέργειες της ομάδας των εκπαιδευτικών που περιγράφονται και στα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, συνέτεινε στη βελτίωση της ποιότητας της «Παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας». 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών 

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε ικανοποιητικά χάρη στις ενέργειες των εκπαιδευτικών με τις οποίες καλλιεργείται κλίμα αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και καλής συμπεριφοράς μεταξύ των μαθητών/τριών. Σημανστικά συνέβαλαν σε αυτό οι παραινέσεις των εκπαιδευτικών και οι συμβουλευτικές παρεμβάσεις του Συμβούλου Σχολικής Ζωής και του Διευθυντή. 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε ικανοποιητικά, καθώς δόθηκε έμφαση στην καλλιέργεια ποιοτικής συνεργασίας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών. 

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας 

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε πολύ ικανοποιητικά με συστηματικές ενέργειες ενημέρωσης των ενήλικων μαθητών και διακριτική ενημέρωση των γονέων ενήλικων μαθητών της εφηβικής – μετεφηβικής ηλικίας. 

Διοικητική λειτουργία 

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας 

(Αξιολόγηση: 10) 

Η τεκμηριωμένη περιγραφή της αξιολόγησης του συγκεκριμένου άξονα από το σχολείο, καταδεικνύει ότι ο άξονας υποστηρίχθηκε αποτελεσματικότατα. 

Σχολείο και κοινότητα 

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε ικανοποιητικά παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει το σχολείο λόγω της ιδιαίτερης φύσης του, για άνοιγμα προς τα έξω. 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις 

(Αξιολόγηση: 9) 

Ο συγκεκριμένος άξονας υποστηρίχθηκε ικανοποιητικά, καθώς η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις επιμορφωτικές δράσεις συνέβαλε στη βελτίωση της «Επαγγελματικής ανάπτυξής» τους.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα 

(Αξιολόγηση: 8) 

Ο άξονας υποστηρίχθηκε μέτρια, καθώς η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα ήταν περιορισμένη. 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Περιορισμός της άτακτης/σποραδικής φοίτησης 

Ενημέρωση για τη σύνδεση με την αγορά εργασίας και για την προοπτική στη μεταδευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση 

Καλλιέργεια σχέσεων αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/τριών, καθώς και μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών 

Σημεία προς βελτίωση 

Η σχολική μονάδα εύστοχα έχει επισημάνει τα σημεία προς βελτίωση. 

Προτάσεις προς βελτίωση 

Ανάληψη στοχευμένων δράσεων και πρωτοβουλιών στα σημεία προς βελτίωση που η σχολική μονάδα εύστοχα ήδη έχει επισημάνει. 

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων επισημαίνει εύστοχα θετικά σημεία στο πλαίσιο της Διοικητικής Λειτουργίας.

Σημεία προς βελτίωση 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων επισημαίνει εύστοχα τα σημεία προς βελτίωση σημεία στο πλαίσιο της Διοικητικής Λειτουργίας. 

Προτάσεις προς βελτίωση

Ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών στα σημεία προς βελτίωση που εύστοχα το ίδιο το

σχολείο επισημαίνει.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Θετικά σημεία 

Το ενδιαφέρον και η συμμετοχή εκπαιδευτικών σε επιμορφώσεις 

Σημεία προς βελτίωση 

Συμμετοχή εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα 

Προτάσεις προς βελτίωση 

Ανάληψη στοχευμένων δράσεων και πρωτοβουλιών στα σημεία προς βελτίωση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου